dijous, 10 de novembre del 2011

Dr. Jekyll i Mr. Hyde


El dijous 24 de novembre sortida al teatre
La companyia anglesa Face 2 Face presenta la seva divertidíssima versió del clàssic de Robert Louis Stevenson on barreja intriga, terror, humor i música en viu.

New York 1947. L’Era del Jazz. El Dr. Jeckyll, un brillant investigador científic, experimenta amb rates les seves teories sobre genètica. Una nit coneix a una cantant de Jazz que el deixa encantat amb la seva bellesa, però ell no se sent a l’alçada de l’exuberant dona. Llavors decideix aplicar sobre si mateix els recents descobriments per millorar el seu aspecte, però els resultats no seran els esperats… 
Actors nadius ens apropen a aquest clàssic de la literatura universal amb terror, humor, actuacions musicals i instruments en viu. Una curada posada en escena que no acostumem a trobar en els espectacles de teatre en anglès, complementa aquest espectacle que agrada a nens, adolescents i adults a parts iguals (les funcions es programen segons els nivells). Representada íntegrament en anglès, l’obra estimula el públic a pensar en aquest idioma i a utilitzar els coneixements que tenen, mentre el llenguatge corporal i la mímica faciliten la seva comprensió, i transporten el públic a una època no tan diferent a la nostra. 
 
 

11 comentaris:

  1. em va agradar la part dels ratolins i era molt divertit!!!!

    ResponElimina
  2. N'hi que fos en anglès no em va costar gens de entendre'la!

    ResponElimina
  3. Em va agradar molt, encara que sigues en angles, una de les coses que em van agradar més van ser les rates i el dimoni.

    ResponElimina
  4. M'ha agradat molt, ja que m'havia llegit en anglès "Kidnapped" de Robert Louis Stevenson i em va agradar molt, i vaig fer una comparació en una presentació que presentaré el dia 15 de Desembre en anglès, no tenen res a veure, però els dos van ser molt interessants

    ResponElimina
  5. Hem va agradar molt els actors eren molt bons i també crec que com el jonathan que alló dels ratolins feia molta gracia!!

    ResponElimina
  6. Em va agradar molt, encara que sigues en angles, una de les coses que em va agradar més va ser amb les rates i el dimoni.

    ResponElimina
  7. a mi em va agradar i no em va costar d'entendre

    ResponElimina
  8. A mi també em va agrada i els actors eren molt bons!!!!




    XAVIER SOLER GUIX!! :D

    ResponElimina
  9. a mi em va agrdar i no em va costar d'entendre

    ResponElimina
  10. Tota la obre de teatre em va agradar molt, però la part que em va agradar mes va ser les de les rates, perquè feien molta gracia.

    ResponElimina